• RASK FRAKT-LEVERING
  • BETAL ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGE SPØRSMÅL OG SVAR
0
Ønskeliste
0
Handlekurv

TREK Trek Elsykkel Dame Verve+ 1 Lowstep 400Wh Galactic Grey

Trek Elsykkel Dame Verve+ 1 Lowstep 400Wh Galactic Grey
Beskrivelse

Supersmidig og lett å håndtere el-sykkel med alt tilbehøret som gjør hverdagen enklere

Leter du etter en praktisk el-sykkel som har plass til alt du trenger å ha med deg? Ønsker du at din nye el-sykkel skal være usedvanlig komfortabel og utstyrt med alt tilbehøret som gjør hverdagen enklere? Den svært hendige Trek Verve+ 1 Lowstep 400Wh er en pålitelig bysykkel med veiutjevnende dempet forgaffel og kraftfull elektrisk drift som møter de fleste transportbehov og åpner opp for nye muligheter. Med denne letthåndterlige sykkelen er det både morsomt, behagelig og enkelt å navigere gjennom gater, sykkelstier, torg og smug. Den kommer med en hardtarbeidende elmotor fra Bosch og kraftige skivebremser med pålitelige egenskaper i all slags vær. Den er konstruert for å håndtere tunge laster og kommer komplett utstyrt fra start for at du skal kunne gjennomføre dagens gjøremål. Sykkelen gjør det mulig for deg å utforske lengre eventyr, pendle raskere og tråkke opp bakker helt uten anstrengelser. Du kan legge ut på lengre eventyr, øke pendlefarten, klatre lettere, og den ekstra kraften gjør syklingen enda mer spennende og behagelig.

Nøkkelen til suksess!

  • Elektrisk bysykkel som tilbyr komfortabel og underholdende transport i alle slags urbane miljøer
  • Behagelig oppreist kjørestilling som gir god oversikt og virkelig lar deg nyte omgivelsene
  • Justérbar Blendr-kompatibel styrestamme som gjør det enkelt å endre kjørestillingen
  • Robust aluminiumsramme med svært lavt innsteg (enkel å komme på og av) og et elegant utseende
  • Elmotor fra Bosch (Active Line - 250W, 40Nm) som støtter hastigheter opptil 25km/h
  • Høykvalitets batteri fra Bosch (Powerpack 400Wh) strategisk plassert på sykkelens MIK-bagasjebærer
  • Walk Assist-funksjon, perfekt for å lede sykkelen ut fra bratte parkeringshus eller sykkeloppbevaringer
  • Sportslig 1x-drivlinje med 8 pålitelige gir fra kvalitetssikrede Shimano (Altus) for bred utveksling
  • Robuste hjulsett med gripevennlige dekk fra Schwalbe (Energizer Active Plus - 700x50c) med punkteringsbeskyttelse
  • Dempet gaffel fra SR Suntour (NEX) med spiralfjæring som absorberer vibrasjoner og støt fra underlaget
  • Kraftige hydrauliske skivebremser som sikrer at turen din ikke blir påvirket av dårlig vær
  • Allerede utrustet fra start med alt praktisk tilbehør som forenkler livet ditt i sykkelsetet

Robust aluminiumsramme som fokuserer på både komfort og funksjonalitet

Rammen består av robust aluminium (Alpha Smooth Aluminium) med elegant internt kabelsystem, noe som bidrar til et ryddig utseende og øker beskyttelsen mot fukt, slaps og skitt. Rammen har et svært lavt innsteg og en komfortabel geometri som prioriterer smidig manøvrering, god oversikt og lett fremkommelighet. I praksis betyr det en behagelig oppreist kjørestilling som virkelig lar deg nyte omgivelsene mens du tråkker av gårde i ditt eget tempo.

Rammen kommer allerede utstyrt med all det tilbehøret som gjør hverdagen enklere, som en MIK-kompatibel bagasjebærer i aluminium som håndterer tunge laster, heldekkende skjermer, kraftig for- og baklys som sikrer at du synes i mørket, solid støtte, justerbar Blendr-kompatibel styrestamme, ergonomiske handtak, en komfortsadel, samt en nøkkel som passer til både batteriet og den medfølgende U-låsen. Du har med andre ord en klar favoritt!

Kraftfull elektrisk drift med en dynamisk kjøreopplevelse og pålitelig 8-girs drivlinje

Kraften leveres av en sterk midtmotor fra Bosch (Active Line) som yter 40Nm og tilbyr en dynamisk kjøreopplevelse. Elmotoren drives av et batteri som er strategisk plassert på sykkelens diagonalrør og tilbyr 400Wh med miljøvennlig kraft, noe som gir god rekkevidde og ekstra energi for både ben og lunger.

Den robuste elmotoren er kombinert med en sportslig drivlinje fra Shimano (Altus) med 8 ytre gir, som gir pålitelig ytelse og et imponerende utvalg av gir. Girskiftene håndteres smidig gjennom et enkelt betjeningssystem som lar deg bytte gir uten anstrengelser. Hele systemet har en imponerende lav lydnivå og leverer en dynamisk følelse i kraftoverføringen, og det beste av alt, det skjer med nesten sømløs harmoni og høy effektivitet.

Tilsett en tydelig Purion-display med ulike kjøremoduser, en bakgrunnsbelyst hastighetsmåler, og indikatorer for serviceintervaller og batterilading for en gjennomtenkt design som gjør det enkelt for syklisten å navigere blant funksjonene eller velge riktig assistansenivå uten å måtte slippe styret. Dette er både trygt, håndterbart og sikkert.

Robuste hjulsett og skivebremser med ekstremt pålitelig ytelse

Det robuste hjulsettet kommer med aluminiumsfelger og gripevennlige dekk fra Schwalbe (Energizer Active Plus) som tilbyr god punkteringsbeskyttelse og håndterer uten problemer underlag som asfalt og brostein. Disse 50 mm brede kvalitetsdekkene gir en fin blanding av komfort, stabilitet og lav rullemotstand, noe som sikrer trygg og behagelig sykling på varierte underlag. Den dempede gaffelen fra SR Suntour (NEX) med justerbar spiralfjæring og 50 mm slaglengde, bidrar til ytterligere komfort ved effektivt å absorbere trøttende vibrasjoner og støt fra veien. Bremsingen håndteres av kraftige hydrauliske skivebremser fra Shimano (MT200), som sikrer effektiv bremsing uansett om det er tørt, vått eller slaps.

Fremtiden uten trange bilkøer, dårlig luktende busskur og overfylte T-baner

Dette er en robust bysykkel med kraftig elektrisk drift som inviterer til en fremtid uten treg trafikk, trange T-banevogner og illeluktende busskur. En Verve+ gir deg muligheten til å endre gamle reisemønstre og la bilen stå, hver dag. Verken tunge laster eller bratte bakker er noe problem. Du skifter enkelt ned, øker assistansen og holder farten, og dermed tar du deg smertefritt over selv de bratteste toppene.

Dette er det ideelle transportmiddelet for deg som trenger litt ekstra hjelp i bakker (perfekt når pusten blir tyngre, men du fortsatt vil videre), eller for deg som vil komme deg raskt og effektivt til jobb uten å måtte tenke på å pakke om. Et miljøvennlig, håndterbart og utrolig komfortabelt transportmiddel som takket være moderne teknologi bringer deg dit du vil på en underholdende og effektiv måte.

PÅ DETALJNIVÅ
Artikkelnummer0103861-L444
EAN-kode-
VaremerkeTREK
FargeGalactic Grey
Knutenummer0103861
Spesifikasjon
PersonaliseringPendling
ProduktserieTrek Verve+
ModellserieTrek Verve+
KjønnUnisex, Dame, Herre
Damespesifikk 

Damespesifikk

Ettersom kvinner og menn ofte har forskjellig anatomi, bygger mange produsenter sykler som er tilpasset dette. Vanligvis er det bare små forskjeller som skiller dem. Blant annet pleier det å være bredere seter, smalere styre og kortere veivarmene. I noen tilfeller lages det også damespesifikke modeller i mindre størrelser og med en skrånende overrør. Noen ganger også i andre farger.
Ja
Årsmodell2023
Vekt (ifølge produsenten)M - 22.30 kg
Produsentens nettstedwww.trekbikes.com/se/sv_SE/p/36806
Elektrisk sykkelJa
Din høyde 

Din høyde

Anbefalt lengde ifølge leverandøren
-
Passer Høyde (cm)-
Produsentens artikkelnummer-
Produsentens fargeGalactic Grey
Rammesett
Rammestørrelse-
RammeAlpha Gold Aluminum, monteringsfästen för pakethållare och skärmar, invändig dragning, monteringsfäste för cykelstöd, 5 x 135 mm QR
Rammemateriale 

Rammemateriale

Karbonfiber koster litt mer enn en aluminiumsramme, men den har en rekke fordeler sammenlignet med andre materialer når det gjelder rene kjøreegenskaper. Den er sterkere, lettere, stivere og mer behagelig å sykle på, siden det er et mer levende materiale enn aluminium. Karbonfiber er imidlertid litt mer følsomt for montering av tilbehør som du klemmer rundt rammen, som for eksempel låser eller barneseter. Dette fører til at karbonfiber best egner seg for sportsykler som racersykler og terrengsykler.

Aluminium er et prisgunstig og lett materiale, som passer for alle typer sykler. Det er enkelt å oppnå en virkelig lav vekt samtidig som man beholder styrke og gode kjøreegenskaper, og materialet er heller ikke følsomt for hva du monterer for tilbehør på det. Bare å tut og kjøre og montere på akkurat hva du vil på din sykkel!

Stål er et materiale som kan produseres i mange ulike kvalitetsnivåer. Stål kan bygges veldig billig, og finnes derfor på de enklere syklene i vårt sortiment. Men det kan også være et utrolig ettergivende, holdbart og behagelig materiale når man bruker virkelig fint stål. Det virkelig fine stålet finner man i mange sykler som er beregnet litt mer for langdistansesykling, for eksempel våre fine touring-sykler fra Surly, og Skeppshult-sykler som er bygget i svensk kvalitetsstål (som bidrar til veldig fine komfortegenskaper på de fleste underlag).

Aluminium
ForhjulsgaffelSR Suntour NEX, ställbar spiralfjädring, 50 mm slaglängd, 100 x 5 mm QR
Forhjulsgaffeltype 

Forhjulsgaffeltype

En dempet framgaffel er i dag standard på terrengsykler, rett og slett for å takle terrenget sykkelen brukes i. Det finnes også mange hybridcykler med dempet framgaffel, for å gi deg litt mer komfort på grusveier og eventuelle skogstier. Hvis du skal sykle i skog eller på enklere stier, eller mye på grusvei, så er en dempet framgaffel et godt valg!

Stive framgaffler finnes på standard, racersykler og hybridcykler, og passer best for sykler som for det meste skal være på asfalt. Du får en lettere sykkel, en sykkel som føles kvikkere og en sykkel som oppleves å svare bedre på dine bevegelser. Noen nisjede sykler som fatbikes og touringcykler har også stive framgaffler, men da kompenseres det ofte med veldig brede og solide dekk for å gi litt av komfortfølelsen tilbake. Hvis du skal sykle hovedsakelig på asfalt, og kanskje noen snillere grusvei, så er en stiv framgaffel helt riktig for deg!

Dempet
Forstilling, type fjæringStålfjær
Vandring foran 

Vandring foran

Det å forstå slaglengde på en terrengsykkel kan virke som en skikkelig jungel. En enkel måte å forklare det på, er at jo lengre slaglengde sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm slaglengde er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk terreng.

En sykkel med 120 mm slaglengde er kanskje det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant kvist og stein. Disse syklene passer for alle mosjonister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm slaglengde eller mer er perfekt for deg som liker å gi deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i en sykkelpark og sykle nedover bakker så fort du bare kan.

Mange hybrid-sykler har også støtdemping foran, rundt 60-80 mm slaglengde for å øke komforten. Dette bør ikke ses på som noe som gjør at sykkelen kan brukes som en terrengsykkel, men er hovedsakelig for å øke komforten på grusveier og flate stier eller spor.

50 mm
Låsbar framgaffel? 

Låsbar framgaffel?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (eventuelt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive) mens andre har valgt å for eksempel bremse kompresjonsdempingen.

Ikke låsbar
Bakgaffeltype 

Bakgaffeltype

En terrengsykkel kan deles opp på veldig mange forskjellige måter. Blant annet kan man dele disse inn i såkalte “fullt dempet” og “hardtails”. Dette betyr altså hvor mange typer av dempere som er montert på sykkelen.

Stiv

En hardtail har kun en dempet gaffel foran og en stiv gaffel bak. Fordelen med å kjøre med en stiv bakgaffel er at det ikke går tapt noen kraft på grunn av bakdemperen. I tillegg får du en lavere vekt over hele sykkelen.

Demper

En fullt dempet har i tillegg til en dempet forgaffel også en dempet bakgaffel. Disse syklene har et lenkesystem som sammen med bakdemperen gir en mer komfortabel kjøring, men også en mer stabil og i de fleste tilfeller raskere sykling. På samme måte som forgaffelen demper for å beholde grep og gi økt komfort, så gjør bakdemperen nøyaktig det samme for baksiden.

ram
Hjulstørrelse 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er akkurat det det høres ut som - størrelsen på hjulene. Den måles vanligvis i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Norge er tommer det mest vanlige målet, og derfor har vi valgt å bruke det. Hjulstørrelsens betydning varierer avhengig av sykkeltype.

Barne sykler

Barne sykler betegnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på sykkelen, noe som skiller seg fra voksne sykler der rammen er det som bestemmer størrelsen på sykkelen. Det betyr ikke at alle sykler med 24"-hjul er like store, og derfor har vi valgt å, i stedet for å ha en størrelsestabell, angi nøyaktige lengdeanbefalinger for hver enkelt sykkel.

Når man kjøper barne sykkel vil man selvfølgelig at barnet skal kunne vokse med sykkelen. Tenk dog på at en altfor stor sykkel generelt blir for lang, og dermed gir en liggende sittestilling som igjen reduserer barnets oversikt. Velg derfor aldri en sykkel der barnet er mer enn 5 centimeter lavere enn vår angitte lengdeanbefaling.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen finnes det tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var lenge den eneste størrelsen som ble brukt for mountainbikes, men brukes i dag stort sett bare for junior sykler og enklere mountainbikes som er tenkt for transport og lettere mosjon. Ønsker du å trene eller til og med konkurrere med din sykkel, er det 29" eller 27,5" som gjelder. Forenklet kan man si at 29" gir en mer stabil opplevelse, beholder farten bedre og lettere tar deg over små hindringer enn 27,5", mens en 27,5" gir deg en sykkel som oppleves kvikkere i svinger samt litt raskere i akselerasjonen. Mange fulldempede mountainbikes med 27,5" har dessuten lengre vandring, og er tilpasset for mer teknisk og utfordrende terreng.

Racersykler, standardsykler, hybridsykler og andre sykler

For i prinsippet alle sykler unntatt mountainbikes og barne sykler gjelder 28"-hjul som er en godt balansert størrelse som gir både gode forutsetninger for å rulle lett, være komfortabel å sitte på og enkel å manøvrere.

28"
Hjul
ForhjulsnavShimano TX505, centerlock
BaknavShimano TX505, centerlock
FordekkSchwalbe Energizer Active Plus, Puncture Guard, Twin Skin, (50-622)
BakdekkSchwalbe Energizer Active Plus, Puncture Guard, Twin Skin, (50-622)
Dekkdimensjon50-622
FelgerBontrager Connection, double-wall, 32-hole, 20mm width, presta valve
Drivverk
GirspakerShimano Tourney RS45, 8 speed
BakgirShimano Altus M2000, lång arm
KranksettProWheel, aluminium, 170 mm
KjedeShimano HG40, 6/7/8-delad
KassettShimano 8-delad, 12 - 32T
Komponenter
ForbremseShimano MT200 hydraulic disc
Bremseskive foran160 mm
BakbremseShimano MT200 hydraulic disc
Bremseplate bak160 mm
StyrelagerHalvintegrerat, 1 1/8
StyreBontrager aluminium Touring
Styrestem-
SetepinneBontrager aluminium, 31,6 mm, 12 mm offset, 330 mm längd
Bremsetype 

Bremsetype

Felgbremser

De klassiske bremsene for alle typer av sykler som gradvis blir faset ut av skivebremser. Disse styres via hendler fra styret og klemmer til med bremseklosser rundt felgbanen for å stoppe sykkelen. Felgbremser finnes i forskjellige typer for å passe ulike typer sykler og kommer som blant annet V-bremser, cantileverbremser og U-bremser. Fordelen med disse er at de er svært lette å vedlikeholde og har en lav vekt.

Rullebremser

Disse fungerer lik trommelbremser som finnes på blant annet mopeder. Her trykkes bremseklosser ut mot metall inne i en sylinder i midten på hjulet. Disse krever minst vedlikehold og er utrolig driftssikre. Ulempen med disse er at de ikke har like kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fotbremse

Standarden som finnes på de fleste klassiske dame- og herresykler. Denne bremsen krever svært lite vedlikehold, men er begrenset hvis du ønsker flere gir. Disse tilhører nemlig spesifikke typer av nav (hjul) som har innkapslede gir, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er at det kreves mer kraft for å bremse ordentlig sammenlignet med andre, samt at du må ha føttene i spesifikke posisjoner for å kunne utøve den ønskede kraften.

Skivebremser

De moderne bremsene på blant annet terrengsykler, hybrid-sykler og en rekke el-sykler. Disse er basert på en bremsekaliper som klemmer til rundt en metallskive ved hjulets nav (midten av hjulet). Dette er svært likt systemene som finnes på både biler og motorsykler og anses som det absolutt beste i dagens marked. Disse er de kraftigste bremsene, krever relativt lite vedlikehold og er svært driftssikre og finnes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olje).

Hydraulisk skivebrems
Antall gir 

Antall gir

Hvor mange gir trenger jeg?

Dette avhenger helt av hvordan du sykler og hva du ønsker å få ut av sykkelen. For å finne ut av dette, må du vite hvordan du kommer til å sykle og om du ønsker å prioritere lavt vedlikehold eller høy ytelse.

Lavt vedlikehold

I dette tilfellet bør du velge et girsystem med navgir. Disse finnes i varianter med 2-11 gir fra blant annet Shimano og deres Nexus-serie som har 3, 7 og 8 gir. Det finnes også Shimano Alfine som er en finere modell som har mindre motstand i mekanikken og finnes med 8 og 11 gir.

Høy ytelse

I dette tilfelle henger antall gir bak sammen med kvalitet. Produsentene konkurrerer om å lage de beste girene med flest antall drev på kassetten. Dette betyr da at de fineste komponentene også er de som har flest antall gir bak. Foran er det enten ett eller to drev som gjelder for de finere delene.

En kombinasjon av begge

I dette tilfellet ser vi på systemer som har 2-3 gir foran og 8-10 drev bak. Disse er av litt enklere byggkvalitet som også har en høyere vekt. Disse er isteden bygget av mer robuste materialer som stål i stedet for aluminium o.l. Disse tåler ofte mer juling, men fungerer ikke like smidig.

8-girs (1 x 8)
GirskifterserieShimano Tourney
Framgirserie 

Framgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvsagt fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreves mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner forskjellige merker eller landeveissykkel vs. terrengsykkel, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveissykkelSRAM terrengsykkelSRAM landeveissykkelShimano navgir
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX Red E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace X0 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 X1 Red Nexus 8
XT Ultegra GX Force 22 Nexus 7
SLX 105 NX Force Nexus 3
Deore Tiagra X9 Rival 22  
Alivio Sora X7 Rival  
Acera Claris X5 Apex  
Altus
Tourney
Uten gir
Bakgirserie 

Bakgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvfølgelig fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreve mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner ulike merker eller landeveissykling vs. terrengsykling, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveiSRAM terrengsykkelSRAM landeveiShimano navgir
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Altus
Motor
MotorBosch Active Line
Motorplassering 

Motorplassering

Hvor en motor er plassert bestemmer hvor mye støtte du får, og hvor jevn kraftoverføringen oppleves. En motor plassert på for- eller bakhjulet gir generelt en følelse av at sykkelen skyver på (bakhjul) eller trekker (forhjul), mens en sentrert motor generelt gir inntrykk av at det er du selv som trår (og at du har blitt mye sterkere).

En motor plassert i kranksettet gir altså en rekke fordeler, men er noe dyrere å bygge, noe som gjør at sykkelens pris blir høyere med en krankmontert motor sammenlignet med en bak- eller framhjulsmotor. En hjulmontert motor er altså billigere, og for deg som sykler kortere distanser eller bruker sykkelen relativt lite fungerer dette utmerket for deg - mens en krankmontert motor er å foretrekke hvis du har tenkt å sykle/pendle oftere og lengre.

Mer om krankmontert motor

Motoren er plassert i kranksettet, dvs. midten på sykkelen. Derfor kalles dette også ofte for midtmontert motor eller sentermontert motor. Den gir blant annet følgende fordeler:

  • Jevnere gange, siden en midtmotor har flere sensorer enn motorer som er plassert på hjulene
  • Lettere å bruke uten elektrisk drift, siden det ikke finnes noen motstand i hjulene
  • Bedre vektfordeling i sykkelen noe som gjør syklingen enklere og morsommere
  • Gir økt pedalstyrke, siden elektrisk kraft kommer fra samme sted som pedalstyrken
Kranksett
Motoreffekt 

Motoreffekt

Maksimal tillatt motorstyrke i Sverige er for øyeblikket 250 W. Hvis det er oppgitt en høyere effekt enn 250 W i spesifikasjonene, er det bare en midlertidig verdi ved oppstart eller akselerasjon som synker til 250 W etter noen få sekunder.
250 W
MotorlydnivåLav
Dreiemoment 

Dreiemoment

Motorens dreiemoment måles i Newtonmeter (Nm) og er et mål på en krafts evne til å vri et objekt rundt en bestemt akse. Forenklet kan man si at jo høyere dreiemoment, desto bedre.
40 Nm
SensorerFart, Kadens, Dreiemoment
Maksimal assistansehastighet 

Maksimal assistansehastighet

Maksimal tillatt assistansehastighet i Sverige er for øyeblikket 25 km/t. Når du når over 25 km/t, slutter motoren å drive, og du må rett og slett tråkke på egen hånd.
25 km/h
Elektrisk systemBosch
Batteri
BatteriplasseringBagasjebrett
Avtagbart batteriJa
Batterikapasitet (Wh)400
BatteriladerBosch kompakt 2 A, 100 - 240 V, smart system
Kan lades på sykkelenJa
Visning
VisningBosch Purion
DisplayplasseringVenstre
Sykkelutstyr
BelysningHerrmans MR-GO, 100 lumen, 35 lux // Spanninga SOLO för elcykel//
SkjermerSKS plast // SKS plast
StøttePletscher Comp Flex 18
BagasjebrettMIK-kompatibel bakre pakethållare i aluminium
Håndtak/StyretapeBontrager Satellite Plus ergonomiska
PedalerVPE-857
SeteSelle Royal Nuvola
KUNDENES MENINGER
Også tagget i

LIKNENDE PRODUKTER

Giant Elsykkel 24 Explore E+ 2 Sta
39 999 kr
fra 33 599,20 kr
Innsparing
  • L
  • M
  • S
-36%
Frappe Elsykkel FSC 261 Purple
28 990 kr
18 675 kr
Innsparing

Din handlevogn(0 artikler)

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen

Favoritter(0 artikler)

Du har ingen favoritter
MENY