• RASK FRAKT-LEVERING
  • BETAL ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGE SPØRSMÅL OG SVAR
0
Ønskeliste
0
Handlekurv

TREK Trek Heldempet Mtb Fuel Ex 7 Gen 6 Matte Dnister Black

Trek Heldempet Mtb Fuel Ex 7 Gen 6 Matte Dnister Black
Beskrivelse

Fulldemper terrengsykkel som sørger for at du kan sluke stiene med full kontroll

Den allerede myteomspunne Trek Fuel EX 7 Gen 6 er en terrengmaskin som klarer alt og er utviklet for å kunne sluke stiene med full kontroll. Med den oppgraderte dempingen, 150 mm foran og 140 mm bak, glir du over humpete partier og tekniske utforkjøringer, og den lette aluminiumsrammen skaper ekstra energi i klatringene. Nytt innebygd oppbevaringsrom i rammen og justerbar geometri gir deg alle fordelene fra karbonmodellene, men til en lavere pris. Slangeløse dekk og den pålitelige SLX 1x12-drivlinjen fra Shimano for høyeste mulige glede ute på stiene. Visst, dette er ikke flaggskipet i serien, men sykkelen har robuste komponenter som sørger for at du kan holde farten selv i virkelig røft terreng... og den er dessuten oppgradert der det betyr mest. Takket være kombinasjonen av en helt ny geometri som du stiller inn etter egne preferanser og en ekstremt velbalansert demping gir den deg både mot i utforkjøringene og kraft i klatringene, på alt fra episke langturer til de ville kveldssyklingene med kompiser. Vi er generelt imot at du skal måtte velge én eneste terrengsykkel, men hvis du må - velg denne! 

Nøkkelen til suksess

  • Kraftig aluminiumsramme (Alpha Platinum Aluminium) med geometri for oss som sykler både oppover og nedover
  • Du får solid terrengkapasitet med førsteklasses komponenter og sykkelen er oppgradert der det betyr mest
  • Innvendig vaierføring i kanaler, UDH-girøre, oppdaterte fester og et gjenget kranklager forenkler vedlikehold
  • Oppgradert demperkonfigurasjon med regulerbar fjæring og 150/140 mm vandring som alltid er klar for å rocke
  • Kraftig 1x12 drivlinje fra Shimano (SLX/XT) med bare én girspak å holde styr på!
  • Kraftige skivebremser fra TPR (Slate EVO) som leverer problemfri funksjon under alle typer forhold
  • Dropper setepinne fra TranzX sørger for at setet er ute av veien når du svinger rundt i svinger og suser nedover
  • Førsteklasses hjulsett fra Bontrager (Line Comp 30) med brede hjulfester (Boost) og Rapid Drive 108-baknav
  • Takket være et justerbart styrelager og Mino Link finnes det seks forskjellige geometrier å velge mellom

Avansert aluminiumsramme med en minst sagt imponerende justerbarhet

Rammen består av en avansert aluminiumsramme (Alpha Platinum) med en kraftig vridningsstivhet og et imponerende pivotledd i Magnesium. Takket være et justerbart styrelager (vinklede lagerkopper selges separat) og Mino Link finnes det seks forskjellige geometrier å velge mellom uten negativ innvirkning på dempingen. Bruk styrelager med justerbar vinkel når du vil gjøre den 64,5-graders styrehodevinkelen 1 grad brattere eller flatere etter dine egne preferanser uten at kranklagerhøyden påvirkes. Rammen er fullpakket med funksjoner som gjør deg til en bedre syklist, eller hva med et konisk styrerør som gir deg presis styring og en mer solid følelse foran, mens den innvendige kabelføringen (til både gir, bremser og den heve/senkbare setepinnen) beskytter alle kabler og gir riktig utseende. Sykkelen har dessuten kjedestag tilpasset etter rammestørrelsen, som i praksis gir en mer velbalansert manøvrerbarhet. Kortere syklister får en mer lettstyrt sykkel og de lengre et bedre grep for forhjulet i klatringer.

Imponerende demperkonfigurasjon som gir deg overbevisende kontroll 

Foran sitter en luftgaffel fra RockShox (35 Gold RL) med en vandring på 150 mm og bak en demper fra FOX (Performance Float EVOL) som har en vandring på 140 mm. Demperne kan optimaliseres etter vekt samt kjørestil og de er også utstyrt med lockout, som betyr at du kan låse demperne. Still inn optimal demping og endre demperkurven ved å ganske enkelt bare vippe en plate. Sykle med en mindre progressiv innstilling for å sykle mer komfortabelt når stien er fylt med skarpe støt. Still inn en mer progressiv kurve når du kommer til de store hindrene og ikke vil at demperen skal bunne, eller når du vil bruke en fjærdemper.

Takket være Trek's unike Active Braking Pivot har konstruktørene klart å styre hvordan dempingen skal reagere på kreftene som skapes ved akselerasjon og bremsing, dessuten helt uavhengig av hverandre. I praksis kan du bruke demperen fullt ut selv ved bremsing og du får dermed bedre kontroll når du trenger det mest. Denne versjonen har dessuten en dropper setepinne fra TranzX (JD-YSI-22PLQ) med 100/150/170 mm vandring (avhengig av rammestørrelse) som sørger for at du kan senke setet i fart og holde det ute av veien når du pløyer nedover utforkjøringene.

Kraftig 1x-drivlinje og bremser tilpasset for høye hastigheter 

Den kraftige 1x-drivlinjen er hentet fra kvalitetssikre Shimano (SLX/XT) og består av et enkelt tannhjul samt en 12-delt kassett (30Tx10-51T), som til sammen gir et imponerende girområde som sørger for at du kan holde høy hastighet i alle typer terreng og stigninger. Drivlinjens funksjon er i prinsippet helt problemfri og siden den bare inkluderer én girspak er den også enklere å holde styr på. Bremsingen håndteres av et par effektive hydrauliske skivebremser fra TRP (Slate EVO) som sørger for at du har kraftfull bremseeffekt uansett om det er gjørmete, regnfullt eller slapsete i sporet.

Førsteklasses hjulsett med dekk som takler vanskelig terreng

Det robuste hjulsettet fra Bontrager (Line Comp 30), består av brede aluminiumsfelger (Tubeless Ready) og kvalitetsdekk fra Bontrager (XR5 Team Issue) med 2,5" bredde som er klare for kamp og som briljerer på alt fra grusveier til løs gjørme. Disse dekkene har en imponerende lav rullemotstand, bra punkteringsbeskyttelse og leverer den perfekte kombinasjonen av grep, hastighet og stabilitet, som i praksis betyr at du kan sykle raskere i vanskelig terreng.

Rapid Drive baknavet har 108 inngrepspunkter, noe som gir deg nærmest umiddelbar akselerasjon i stedet for en treg forsinkelse når du tråkker på pedalene. Du får jevn drift og direkte kraft når du trenger å kaste deg ut av svingene og satse for fullt gjennom de røffe partiene. Og den ekstra pedalstøtten gir økt kontroll som kan gjøre hele forskjellen ved krevende klatringer.

Bredde hjulfester (110 mm foran, 148 mm bak) gir deg hjul som er like stive som et par mindre hjul, men med alle andre fordeler som et større dekk besitter. Med Boost148 kan du dessuten bruke bredere dekk og en større kjedering uten å påvirke q-faktoren eller pedaleffektiviteten. Hjulstørrelsen er dessuten fullt tilpasset etter rammens størrelse (29"-hjul på større rammer og 27,5"-hjul på mindre) som sørger for at du sykler med den størrelsen som gir den perfekte kombinasjonen av kvikk manøvrerbarhet og maksimal kontroll. 

Hva sier så verdens sykkelpress om Fuel EX-serien?

  • VitalMTB -  "Oppfører seg mesterlig... en jækla god stisykkel i standardutførelse, for alle stiler"
  • Freehub - "Fuel EX er et mesterverk som sluker ujevnt underlag"
  • Bikerumor - " Redaktørens valg"
  • Pinkbike - "Årets terrengsykkel"
PÅ DETALJNIVÅ
Artikkelnummer0103749-3610
EAN-kode-
VaremerkeTREK
FargeMatte Dnister Black
Produsentens artikkelnummer-
Knutenummer0103749
Spesifikasjon
PersonaliseringTerrengsykling
ProduktserieTrek Fuel EX
ModellserieTrek Fuel EX
KjønnUnisex, Dame, Herre
Damspesifikk 

Damspesifikk

Ettersom kvinner og menn ofte har forskjellig anatomi, bygger mange produsenter sykler som er tilpasset dette. Vanligvis er det bare små forskjeller som skiller dem. Blant annet pleier det å være bredere seter, smalere styre og kortere veivarmene. I noen tilfeller lages det også damespesifikke modeller i mindre størrelser og med en skrånende overrør. Noen ganger også i andre farger.
Nei
Produsentens farge-
Årsmodell2023
Vekt (ifølge produsenten)M - 15,97 kg
Produsentens nettstedwww.trekbikes.com/se/sv_SE/p/36347
Elektrisk sykkelNei
Din høyde 

Din høyde

Anbefalt lengde ifølge leverandøren
-
Passer Høyde (cm)-
Bremsetype 

Bremsetype

Felgbremser

De klassiske bremsene for alle typer av sykler som gradvis blir faset ut av skivebremser. Disse styres via hendler fra styret og klemmer til med bremseklosser rundt felgbanen for å stoppe sykkelen. Felgbremser finnes i forskjellige typer for å passe ulike typer sykler og kommer som blant annet V-bremser, cantileverbremser og U-bremser. Fordelen med disse er at de er svært lette å vedlikeholde og har en lav vekt.

Rullebremser

Disse fungerer lik trommelbremser som finnes på blant annet mopeder. Her trykkes bremseklosser ut mot metall inne i en sylinder i midten på hjulet. Disse krever minst vedlikehold og er utrolig driftssikre. Ulempen med disse er at de ikke har like kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fotbremse

Standarden som finnes på de fleste klassiske dame- og herresykler. Denne bremsen krever svært lite vedlikehold, men er begrenset hvis du ønsker flere gir. Disse tilhører nemlig spesifikke typer av nav (hjul) som har innkapslede gir, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er at det kreves mer kraft for å bremse ordentlig sammenlignet med andre, samt at du må ha føttene i spesifikke posisjoner for å kunne utøve den ønskede kraften.

Skivebremser

De moderne bremsene på blant annet terrengsykler, hybrid-sykler og en rekke el-sykler. Disse er basert på en bremsekaliper som klemmer til rundt en metallskive ved hjulets nav (midten av hjulet). Dette er svært likt systemene som finnes på både biler og motorsykler og anses som det absolutt beste i dagens marked. Disse er de kraftigste bremsene, krever relativt lite vedlikehold og er svært driftssikre og finnes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olje).

Hydraulisk skivebrems
Antall gir 

Antall gir

Hvor mange gir trenger jeg?

Dette avhenger helt av hvordan du sykler og hva du ønsker å få ut av sykkelen. For å finne ut av dette, må du vite hvordan du kommer til å sykle og om du ønsker å prioritere lavt vedlikehold eller høy ytelse.

Lavt vedlikehold

I dette tilfellet bør du velge et girsystem med navgir. Disse finnes i varianter med 2-11 gir fra blant annet Shimano og deres Nexus-serie som har 3, 7 og 8 gir. Det finnes også Shimano Alfine som er en finere modell som har mindre motstand i mekanikken og finnes med 8 og 11 gir.

Høy ytelse

I dette tilfelle henger antall gir bak sammen med kvalitet. Produsentene konkurrerer om å lage de beste girene med flest antall drev på kassetten. Dette betyr da at de fineste komponentene også er de som har flest antall gir bak. Foran er det enten ett eller to drev som gjelder for de finere delene.

En kombinasjon av begge

I dette tilfellet ser vi på systemer som har 2-3 gir foran og 8-10 drev bak. Disse er av litt enklere byggkvalitet som også har en høyere vekt. Disse er isteden bygget av mer robuste materialer som stål i stedet for aluminium o.l. Disse tåler ofte mer juling, men fungerer ikke like smidig.

12-delt (1 x 12)
GirskifterserieShimano SLX
Framgirserie 

Framgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvsagt fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreves mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner forskjellige merker eller landeveissykkel vs. terrengsykkel, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveissykkelSRAM terrengsykkelSRAM landeveissykkelShimano navgir
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX Red E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace X0 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 X1 Red Nexus 8
XT Ultegra GX Force 22 Nexus 7
SLX 105 NX Force Nexus 3
Deore Tiagra X9 Rival 22  
Alivio Sora X7 Rival  
Acera Claris X5 Apex  
Altus
Tourney
Uten gir
Bakgirserie 

Bakgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvfølgelig fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreve mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner ulike merker eller landeveissykling vs. terrengsykling, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveiSRAM terrengsykkelSRAM landeveiShimano navgir
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano XT
Rammesett
Rammestørrelse-
RammeAlpha Platinum Aluminum, inbyggd förvaring, inställbart styrlager, inställbar Mino Link-geometri, inställbar utväxling, kanalstyrt invändigt kablage, pivotlänkage i magnesium, 34,9 mm sadelrör, ISCG 05, 55 mm kedjelinje, BSA 73, diagonalrörssky
Rammemateriale 

Rammemateriale

Karbonfiber koster litt mer enn en aluminiumsramme, men den har en rekke fordeler sammenlignet med andre materialer når det gjelder rene kjøreegenskaper. Den er sterkere, lettere, stivere og mer behagelig å sykle på, siden det er et mer levende materiale enn aluminium. Karbonfiber er imidlertid litt mer følsomt for montering av tilbehør som du klemmer rundt rammen, som for eksempel låser eller barneseter. Dette fører til at karbonfiber best egner seg for sportsykler som racersykler og terrengsykler.

Aluminium er et prisgunstig og lett materiale, som passer for alle typer sykler. Det er enkelt å oppnå en virkelig lav vekt samtidig som man beholder styrke og gode kjøreegenskaper, og materialet er heller ikke følsomt for hva du monterer for tilbehør på det. Bare å tut og kjøre og montere på akkurat hva du vil på din sykkel!

Stål er et materiale som kan produseres i mange ulike kvalitetsnivåer. Stål kan bygges veldig billig, og finnes derfor på de enklere syklene i vårt sortiment. Men det kan også være et utrolig ettergivende, holdbart og behagelig materiale når man bruker virkelig fint stål. Det virkelig fine stålet finner man i mange sykler som er beregnet litt mer for langdistansesykling, for eksempel våre fine touring-sykler fra Surly, og Skeppshult-sykler som er bygget i svensk kvalitetsstål (som bidrar til veldig fine komfortegenskaper på de fleste underlag).

Aluminium
ForhjulsgaffelRockShox 35 Gold RL, DebonAir-luftfjädring, Motion Control-dämpare, Lockout, koniskt styrrör, 44 mm offset, Boost110, 15 mm Maxle Stealth, 150 mm slaglängd
Forhjulsgaffeltype 

Forhjulsgaffeltype

En dempet framgaffel er i dag standard på terrengsykler, rett og slett for å takle terrenget sykkelen brukes i. Det finnes også mange hybridcykler med dempet framgaffel, for å gi deg litt mer komfort på grusveier og eventuelle skogstier. Hvis du skal sykle i skog eller på enklere stier, eller mye på grusvei, så er en dempet framgaffel et godt valg!

Stive framgaffler finnes på standard, racersykler og hybridcykler, og passer best for sykler som for det meste skal være på asfalt. Du får en lettere sykkel, en sykkel som føles kvikkere og en sykkel som oppleves å svare bedre på dine bevegelser. Noen nisjede sykler som fatbikes og touringcykler har også stive framgaffler, men da kompenseres det ofte med veldig brede og solide dekk for å gi litt av komfortfølelsen tilbake. Hvis du skal sykle hovedsakelig på asfalt, og kanskje noen snillere grusvei, så er en stiv framgaffel helt riktig for deg!

Dempet
Forstilling, type fjæringLuftfjær
Slaglengde foran 

Slaglengde foran

Det å forstå slaglengde på en terrengsykkel kan virke som en skikkelig jungel. En enkel måte å forklare det på, er at jo lengre slaglengde sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm slaglengde er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk terreng.

En sykkel med 120 mm slaglengde er kanskje det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant kvist og stein. Disse syklene passer for alle mosjonister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm slaglengde eller mer er perfekt for deg som liker å gi deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i en sykkelpark og sykle nedover bakker så fort du bare kan.

Mange hybrid-sykler har også støtdemping foran, rundt 60-80 mm slaglengde for å øke komforten. Dette bør ikke ses på som noe som gjør at sykkelen kan brukes som en terrengsykkel, men er hovedsakelig for å øke komforten på grusveier og flate stier eller spor.

150 mm
Låsbar framgaffel? 

Låsbar framgaffel?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (eventuelt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive) mens andre har valgt å for eksempel bremse kompresjonsdempingen.

Med justering på forgaffelen
BakdemperFox Performance Float EVOL, DPS 3-lägesdämpare, inställd av Trek Suspension Lab, 55 x 185 mm
Bakgaffeltype 

Bakgaffeltype

En terrengsykkel kan deles opp på veldig mange forskjellige måter. Blant annet kan man dele disse inn i såkalte “fullt dempet” og “hardtails”. Dette betyr altså hvor mange typer av dempere som er montert på sykkelen.

Stiv

En hardtail har kun en dempet gaffel foran og en stiv gaffel bak. Fordelen med å kjøre med en stiv bakgaffel er at det ikke går tapt noen kraft på grunn av bakdemperen. I tillegg får du en lavere vekt over hele sykkelen.

Demper

En fullt dempet har i tillegg til en dempet forgaffel også en dempet bakgaffel. Disse syklene har et lenkesystem som sammen med bakdemperen gir en mer komfortabel kjøring, men også en mer stabil og i de fleste tilfeller raskere sykling. På samme måte som forgaffelen demper for å beholde grep og gi økt komfort, så gjør bakdemperen nøyaktig det samme for baksiden.

Dempet
Låsbar bakdemper? 

Låsbar bakdemper?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (alternativt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive), mens andre har valgt for eksempel å bremse opp kompresjonsdempingen.

Med justeringskontroll på bakre støtdemperen
Bakdempervandring 

Bakdempervandring

Det her med vandring på en mountainbike kan føles som en ekte jungel. En enkel måte å forklare det på er at jo lengre vandring sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm vandring er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk krevende terreng.

En sykkel med 120 mm vandring kan kanskje være det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant røtter og steiner. Disse syklene passer for alle motionister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm vandring eller mer er perfekt for deg som liker å ta deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i bikeparken og sykle nedover bakkene så fort du bare kan.

140 mm
Hjulstørrelse 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er akkurat det det høres ut som - størrelsen på hjulene. Den måles vanligvis i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Norge er tommer det mest vanlige målet, og derfor har vi valgt å bruke det. Hjulstørrelsens betydning varierer avhengig av sykkeltype.

Barne sykler

Barne sykler betegnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på sykkelen, noe som skiller seg fra voksne sykler der rammen er det som bestemmer størrelsen på sykkelen. Det betyr ikke at alle sykler med 24"-hjul er like store, og derfor har vi valgt å, i stedet for å ha en størrelsestabell, angi nøyaktige lengdeanbefalinger for hver enkelt sykkel.

Når man kjøper barne sykkel vil man selvfølgelig at barnet skal kunne vokse med sykkelen. Tenk dog på at en altfor stor sykkel generelt blir for lang, og dermed gir en liggende sittestilling som igjen reduserer barnets oversikt. Velg derfor aldri en sykkel der barnet er mer enn 5 centimeter lavere enn vår angitte lengdeanbefaling.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen finnes det tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var lenge den eneste størrelsen som ble brukt for mountainbikes, men brukes i dag stort sett bare for junior sykler og enklere mountainbikes som er tenkt for transport og lettere mosjon. Ønsker du å trene eller til og med konkurrere med din sykkel, er det 29" eller 27,5" som gjelder. Forenklet kan man si at 29" gir en mer stabil opplevelse, beholder farten bedre og lettere tar deg over små hindringer enn 27,5", mens en 27,5" gir deg en sykkel som oppleves kvikkere i svinger samt litt raskere i akselerasjonen. Mange fulldempede mountainbikes med 27,5" har dessuten lengre vandring, og er tilpasset for mer teknisk og utfordrende terreng.

Racersykler, standardsykler, hybridsykler og andre sykler

For i prinsippet alle sykler unntatt mountainbikes og barne sykler gjelder 28"-hjul som er en godt balansert størrelse som gir både gode forutsetninger for å rulle lett, være komfortabel å sitte på og enkel å manøvrere.

-
Hjul
Forhjulsnav-
Baknav-
Felger-
Fordekk-
Bakdekk-
Dekkdimensjon-
Drivverk
Girspaker-
Bakgir-
Kranklager-
Kranksett-
Kjede-
Kassett-
Komponenter
Forbremse-
Bremseskive foran-
Bakbremse-
Bremseplate bak-
Styre-
Styrestem-
Setepinne-
Sete-
Håndtak/Styretape-
KUNDENES MENINGER
Også tagget i

ANDRE PRODUKTER I SERIEN Trek Fuel EX

Trek Heldempet MTB Fuel Ex 9.7 Gen 6 Mercury
50 399 kr
fra 44 999 kr
Innsparing
Finnes i flere varianter
Trek MTB Fuel Ex 5 Grå/Gul
27 999 kr
fra 25 999 kr
Innsparing
Finnes i flere varianter
Trek Heldempet Mtb Fuel Ex 8 Gen 6 Galactic Grey To Black Fade
44 799 kr
fra 39 999 kr
Innsparing
Finnes i flere varianter
Trek Helstøpt Mtb Fuel Ex 8 Gen 6 Matte Pennyflake
44 799 kr
Finnes i flere varianter

LIKNENDE PRODUKTER

-32%
Lapierre Hardtail Mtb Edge 2.7 Blåmetallisk/Rød
-14%
Lapierre Hardtail Mtb Edge 3.7 W Purple/White
7 995 kr
6 837 kr
Innsparing
  • M
  • S
  • XS
Trek MTB Roscoe 7 Sateng Svart Oliven
16 199 kr
Finnes i flere varianter
Trek MTB Fuel Ex 9.8 Gx AXS T-Type Gen 6 Svart
86 999 kr
Finnes i flere varianter

Din handlevogn(0 artikler)

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen

Favoritter(0 artikler)

Du har ingen favoritter
MENY