• RASK FRAKT-LEVERING
  • BETAL ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGE SPØRSMÅL OG SVAR
0
Ønskeliste
0
Handlekurv

TREK Trek Elsykkel Dual Sport+ 2 Hex Blue

Trek Elsykkel Dual Sport+ 2 Hex Blue
Beskrivelse

Ekstremt lett og supersmidig el-sykkel for det hektiske urbane livet

Ønsker du en ekstra smidig by-el-sykkel med lav vekt som gir et solid løft når du gjør dine daglige ærend, pendler til jobbet eller sykler for gledens skyld i byen? Raske Trek Dual Sport+ 2 er en lett og helt bytilpasset el-sykkel utformet for å gjøre hverdagslige turer både raskere og mer underholdende. Denne kommer med et intuitivt pedalassistansesystem som tilbyr en naturlig sykkelfølelse, noe som gjør det ekstra gøy å utforske byen din mens du enkelt klatrer de bratteste bakkene. Asfalt? Grus? Sti? Ja, den mestrer faktisk nesten alle underlag med glans. I tillegg gir de stive hjulene og brede dekkene en trygg følelse på skiftende underlag. Den har samme høye kapasitet og pålitelige kjøreopplevelse som vanlige Dual Sport, men med en elektrisk boost som hjelper deg med å oppnå mer! Dette er sykkelen som gjør det enkelt å bære hjem matvarer opp bakkene og sykle lenger enn du trodde var mulig.

Nøkkelen til suksess!

  • Lett elektrisk hybridsykkel som tilbyr smidig og underholdende transport i urbane omgivelser
  • Sportslig aluminiumsramme med internt kabelførte gir som tilbyr beskyttelse og et elegant utseende
  • Kjørestilling som gjør at du kan nyte omgivelsene uten å miste effektivitet
  • Hubmotor gir kraftig fremdrift på 40 Nm i bakhjulet for sikker kontroll, kontinuerlig kraft og en naturlig kjøreopplevelse
  • Oppladbart batteri på 250 Wh som er fullstendig skjult og godt beskyttet inni rammens diagonalrør
  • Dobler rekkevidden med et Range Extender-batteri på 250 Wh med plug-and-play funksjonalitet
  • Styr alt via en brukervennlig fjernkontroll med LED-indikator som viser assistansenivået ditt
  • Pålitelig 1x-drivlinje med 9 gir fra kvalitetsbevisste Shimano (Altus) med et bredt spekter av girutvekslinger
  • Grepssikre 27,5-tommers dekk med 50mm bredde av høy kvalitet gummi som tilbyr både komfort og stabilitet
  • Stive hjul og brede dekk leverer den samme terrengjevnlige komforten og påliteligheten som en dempet gaffel
  • Kraftige hydrauliske skivebremser som sikrer at din sykkeltur ikke må stoppes av dårlig vær 
  • Med en totalvekt på bare litt over 18 kg er Dual Sport+ 2 en av Treks absolutt letteste el-sykler noen sinne
  • Enkelt å montere tilleggsutstyr som skjermer og en bakre bagasjebærer for å ta med deg alt du trenger

Høykvalitets aluminiumsramme som setter både funksjon og design i hovedsetet

Hovedstrukturen består av en stilig ramme i hydroformet aluminium (Alpha Gold) med internt kabelførte gir og et integrert batteri, som både skaper et ryddigere utseende og forbedrer beskyttelsen mot væte, slaps, og skitt. Rammen har en sporty, men komfortabel geometri som fokuserer på manøvrerbarhet, oversikt og smidig navigering. Med andre ord gir den en komfortabel kjørestilling som lar deg glede deg over omgivelsene mens du smidig glir frem i ditt eget tempo. 

Kraftfull elmotor med bakhjulsdrift og en pålitelig drivlinje med 9 gir

Drivkraften leveres av Hyena og består av en høykvalitets elmotor som tilbyr lett og effektiv fremdrift på 40 Nm i bakhjulet, kombinert med et batteri på 250Wh av miljøvennlig kraft, sikrer opp til 55 km rekkevidde. Du kan også anskaffe en Range Booster (som monteres i flaskeholderposisjonen) for ytterligere 250Wh og opptil 110 km rekkevidde. Hele systemet kontrolleres via en brukervennlig fjernkontroll med LED-indikator som har tre driftsmodus å velge mellom, noe som gir enkel og håndterlig kontroll over kraftuttaket. Batteriet er fullstendig integrert i den hydroformede aluminiumsrammen (det er faktisk vanskelig å skille den fra en vanlig Dual Sport) og driver ikke bare den elektriske hubmotoren, men også kraftig belysning som sikrer at du blir sett også etter mørkets frembrudd.

Elmotoren i bakhjulet gir kanskje ikke den samme dynamiske følelsen som en midtmotor, men dens funksjon er like pålitelig, og den holder totalvekten lavere. Fordelen med drift på bakhjulet er at det skaper en mer naturlig sykkelfølelse (siden alle vanlige sykler har drivning på bakhjulet) og gir en viss grad av økt komfort sammenlignet med sykler der elmotoren er plassert i forhjulet.

Systemet arbeider sammen med en pålitelig drivlinje fra Shimano med 9 gir (Altus), som sikrer smidig funksjonalitet, pålitelig presisjon og et imponerende bredt utvalg av girutvekslinger. Hele systemet har lav støynivå, og takket være høykvalitetssensorer gir det en fin følelse av kraftoverføring, og best av alt, det skjer med nesten sømløs harmoni og høy effektivitet.

Gripesikre hjulsett med behagelig følelse og kraftige hydrauliske skivebremser

Det robuste hjulsettet omfatter 27,5-tommers hjul med aluminiumsfelger utstyrt med gummi som enkelt håndterer alt fra glatt asfalt og ujevn brostein til svært krevende underlag. Disse 50 mm brede dekkene tilbyr en fin blanding av komfort, stabilitet og lav rullemotstand, noe som i praksis betyr økt sikkerhet og mer behagelig sykling på de overflatene du vanligvis møter i byen og dens nærområder. Bremsingen ivaretas av et par kraftige hydrauliske skivebremser som sikrer effektiv bremsing uansett om det er gjørmete, regnfullt eller slapsfylt underlag. Legg til et stabilt sykkelstativ, en Blendr-kompatibel styrestem, ergonomiske håndtak og en pålitelig komponentgruppe valgt for sin pålitelighet, og du har en soleklar favoritt! 

Fremtiden uten trege bilkøer, illeluktende bussholdeplasser og overfylte t-baner

Denne sporty hybridsykkelen vekker begjær og gir deg muligheten til å se for deg en fremtid uten langsomme bilkøer, trange t-banevogner og illeluktende bussholdeplasser. En Dual Sport+ 2 gir deg de riktige forutsetningene for å endre gamle reisevaner og la miljøverstingen stå igjen i garasjen, alle dager i uken. Verken motvind eller bratte bakker utgjør større problemer, da det bare er å skifte ned et gir, øke assistansenivået og opprettholde hastigheten slik at du smertefritt når toppene av de bratteste bakkene. Dette er Treks letteste el-hybridsykkel, noe som gjør håndteringen enklere når du skal parkere den og reduserer strevet når du må bære den opp trappene.

Dette er virkelig det optimal transportmiddelet for deg som ønsker litt ekstra hjelp i oppoverbakkene eller for deg som ønsker å komme deg fort og effektivt til jobben uten å måtte pakke ned et skift i vesken. Et miljøvennlig, raskt, lett håndterlig, underholdende og komfortabelt transportmiddel som takket være moderne teknologi tar deg dit du ønsker på en overbevisende måte.

PÅ DETALJNIVÅ
Artikkelnummer0103737-L430
EAN-kode-
VaremerkeTREK
FargeHex Blue
Knutenummer0103737
Spesifikasjon
PersonaliseringPendling
ProduktserieTrek Dual Sport
ModellserieTrek Dual Sport
KjønnUnisex, Dame, Herre
Damspesifikk 

Damspesifikk

Ettersom kvinner og menn ofte har forskjellig anatomi, bygger mange produsenter sykler som er tilpasset dette. Vanligvis er det bare små forskjeller som skiller dem. Blant annet pleier det å være bredere seter, smalere styre og kortere veivarmene. I noen tilfeller lages det også damespesifikke modeller i mindre størrelser og med en skrånende overrør. Noen ganger også i andre farger.
Nei
Årsmodell2023
Vekt (ifølge produsenten)M - 17.41 kg
Produsentens nettstedwww.trekbikes.com/se/sv_SE/p/35852
Elektrisk sykkelJa
Din høyde 

Din høyde

Anbefalt lengde ifølge leverandøren
-
Passer Høyde (cm)-
Produsentens artikkelnummer-
Produsentens fargeHex Blue
Rammesett
Rammestørrelse-
RammeAlpha Gold Aluminum, invändigt kablage, inbyggt batteri, pakethållar- och skärmfästen, Flat Mount-skivbroms, cykelstödsfäste, 144,5 mm inbyggnadsmått för navmotor
Rammemateriale 

Rammemateriale

Karbonfiber koster litt mer enn en aluminiumsramme, men den har en rekke fordeler sammenlignet med andre materialer når det gjelder rene kjøreegenskaper. Den er sterkere, lettere, stivere og mer behagelig å sykle på, siden det er et mer levende materiale enn aluminium. Karbonfiber er imidlertid litt mer følsomt for montering av tilbehør som du klemmer rundt rammen, som for eksempel låser eller barneseter. Dette fører til at karbonfiber best egner seg for sportsykler som racersykler og terrengsykler.

Aluminium er et prisgunstig og lett materiale, som passer for alle typer sykler. Det er enkelt å oppnå en virkelig lav vekt samtidig som man beholder styrke og gode kjøreegenskaper, og materialet er heller ikke følsomt for hva du monterer for tilbehør på det. Bare å tut og kjøre og montere på akkurat hva du vil på din sykkel!

Stål er et materiale som kan produseres i mange ulike kvalitetsnivåer. Stål kan bygges veldig billig, og finnes derfor på de enklere syklene i vårt sortiment. Men det kan også være et utrolig ettergivende, holdbart og behagelig materiale når man bruker virkelig fint stål. Det virkelig fine stålet finner man i mange sykler som er beregnet litt mer for langdistansesykling, for eksempel våre fine touring-sykler fra Surly, og Skeppshult-sykler som er bygget i svensk kvalitetsstål (som bidrar til veldig fine komfortegenskaper på de fleste underlag).

Aluminium
ForhjulsgaffelDS+ alloy, internal brake routing, fender mounts, rack mounts, ThruSkew 5mm bolt-on skewer
Forhjulsgaffeltype 

Forhjulsgaffeltype

En dempet framgaffel er i dag standard på terrengsykler, rett og slett for å takle terrenget sykkelen brukes i. Det finnes også mange hybridcykler med dempet framgaffel, for å gi deg litt mer komfort på grusveier og eventuelle skogstier. Hvis du skal sykle i skog eller på enklere stier, eller mye på grusvei, så er en dempet framgaffel et godt valg!

Stive framgaffler finnes på standard, racersykler og hybridcykler, og passer best for sykler som for det meste skal være på asfalt. Du får en lettere sykkel, en sykkel som føles kvikkere og en sykkel som oppleves å svare bedre på dine bevegelser. Noen nisjede sykler som fatbikes og touringcykler har også stive framgaffler, men da kompenseres det ofte med veldig brede og solide dekk for å gi litt av komfortfølelsen tilbake. Hvis du skal sykle hovedsakelig på asfalt, og kanskje noen snillere grusvei, så er en stiv framgaffel helt riktig for deg!

Steel
Bakgaffeltype 

Bakgaffeltype

En terrengsykkel kan deles opp på veldig mange forskjellige måter. Blant annet kan man dele disse inn i såkalte “fullt dempet” og “hardtails”. Dette betyr altså hvor mange typer av dempere som er montert på sykkelen.

Stiv

En hardtail har kun en dempet gaffel foran og en stiv gaffel bak. Fordelen med å kjøre med en stiv bakgaffel er at det ikke går tapt noen kraft på grunn av bakdemperen. I tillegg får du en lavere vekt over hele sykkelen.

Demper

En fullt dempet har i tillegg til en dempet forgaffel også en dempet bakgaffel. Disse syklene har et lenkesystem som sammen med bakdemperen gir en mer komfortabel kjøring, men også en mer stabil og i de fleste tilfeller raskere sykling. På samme måte som forgaffelen demper for å beholde grep og gi økt komfort, så gjør bakdemperen nøyaktig det samme for baksiden.

ram
Hjulstørrelse 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er akkurat det det høres ut som - størrelsen på hjulene. Den måles vanligvis i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Norge er tommer det mest vanlige målet, og derfor har vi valgt å bruke det. Hjulstørrelsens betydning varierer avhengig av sykkeltype.

Barne sykler

Barne sykler betegnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på sykkelen, noe som skiller seg fra voksne sykler der rammen er det som bestemmer størrelsen på sykkelen. Det betyr ikke at alle sykler med 24"-hjul er like store, og derfor har vi valgt å, i stedet for å ha en størrelsestabell, angi nøyaktige lengdeanbefalinger for hver enkelt sykkel.

Når man kjøper barne sykkel vil man selvfølgelig at barnet skal kunne vokse med sykkelen. Tenk dog på at en altfor stor sykkel generelt blir for lang, og dermed gir en liggende sittestilling som igjen reduserer barnets oversikt. Velg derfor aldri en sykkel der barnet er mer enn 5 centimeter lavere enn vår angitte lengdeanbefaling.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen finnes det tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var lenge den eneste størrelsen som ble brukt for mountainbikes, men brukes i dag stort sett bare for junior sykler og enklere mountainbikes som er tenkt for transport og lettere mosjon. Ønsker du å trene eller til og med konkurrere med din sykkel, er det 29" eller 27,5" som gjelder. Forenklet kan man si at 29" gir en mer stabil opplevelse, beholder farten bedre og lettere tar deg over små hindringer enn 27,5", mens en 27,5" gir deg en sykkel som oppleves kvikkere i svinger samt litt raskere i akselerasjonen. Mange fulldempede mountainbikes med 27,5" har dessuten lengre vandring, og er tilpasset for mer teknisk og utfordrende terreng.

Racersykler, standardsykler, hybridsykler og andre sykler

For i prinsippet alle sykler unntatt mountainbikes og barne sykler gjelder 28"-hjul som er en godt balansert størrelse som gir både gode forutsetninger for å rulle lett, være komfortabel å sitte på og enkel å manøvrere.

27,5"
Hjul
ForhjulsnavFormula DC-20, aluminium, 6-bults, 5 x 100 mm QR
BaknavHyDrive drivenhetsmotor i navet, 40 Nm, 250 W
Fordekk27,5 x 2,0"
Bakdekk27,5 x 2,0"
Dekkdimensjon50-584
FelgerBontrager Connection, dubbel botten, 32-håls, 20 mm bredd, Presta-ventil
Drivverk
GirspakerShimano Altus M2010, 9-växlat
BakgirShimano Altus M2000, lång arm
KranklagerMomentsensor, gängad, 122,5 mm axel
KranksettProWheel Pro, aluminium, Narrow/Wide 42T-krans i stål, 175 mm längd
KjedeKMC E9S, 9-delad
KassettShimano HG200, 11-36, 9 speed
Komponenter
ForbremsePromax DSK-927 hydraulisk skivbroms
Bremseskive foranShimano RT26, 6-bults, 160 mm
BakbremsePromax DSK-927 hydraulisk skivbroms
Bremseplate bakShimano RT26, 6-bults, 160 mm
Styre-
Styrestem-
Setepinne-
Bremsetype 

Bremsetype

Felgbremser

De klassiske bremsene for alle typer av sykler som gradvis blir faset ut av skivebremser. Disse styres via hendler fra styret og klemmer til med bremseklosser rundt felgbanen for å stoppe sykkelen. Felgbremser finnes i forskjellige typer for å passe ulike typer sykler og kommer som blant annet V-bremser, cantileverbremser og U-bremser. Fordelen med disse er at de er svært lette å vedlikeholde og har en lav vekt.

Rullebremser

Disse fungerer lik trommelbremser som finnes på blant annet mopeder. Her trykkes bremseklosser ut mot metall inne i en sylinder i midten på hjulet. Disse krever minst vedlikehold og er utrolig driftssikre. Ulempen med disse er at de ikke har like kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fotbremse

Standarden som finnes på de fleste klassiske dame- og herresykler. Denne bremsen krever svært lite vedlikehold, men er begrenset hvis du ønsker flere gir. Disse tilhører nemlig spesifikke typer av nav (hjul) som har innkapslede gir, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er at det kreves mer kraft for å bremse ordentlig sammenlignet med andre, samt at du må ha føttene i spesifikke posisjoner for å kunne utøve den ønskede kraften.

Skivebremser

De moderne bremsene på blant annet terrengsykler, hybrid-sykler og en rekke el-sykler. Disse er basert på en bremsekaliper som klemmer til rundt en metallskive ved hjulets nav (midten av hjulet). Dette er svært likt systemene som finnes på både biler og motorsykler og anses som det absolutt beste i dagens marked. Disse er de kraftigste bremsene, krever relativt lite vedlikehold og er svært driftssikre og finnes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olje).

Hydraulisk skivebrems
Antall gir 

Antall gir

Hvor mange gir trenger jeg?

Dette avhenger helt av hvordan du sykler og hva du ønsker å få ut av sykkelen. For å finne ut av dette, må du vite hvordan du kommer til å sykle og om du ønsker å prioritere lavt vedlikehold eller høy ytelse.

Lavt vedlikehold

I dette tilfellet bør du velge et girsystem med navgir. Disse finnes i varianter med 2-11 gir fra blant annet Shimano og deres Nexus-serie som har 3, 7 og 8 gir. Det finnes også Shimano Alfine som er en finere modell som har mindre motstand i mekanikken og finnes med 8 og 11 gir.

Høy ytelse

I dette tilfelle henger antall gir bak sammen med kvalitet. Produsentene konkurrerer om å lage de beste girene med flest antall drev på kassetten. Dette betyr da at de fineste komponentene også er de som har flest antall gir bak. Foran er det enten ett eller to drev som gjelder for de finere delene.

En kombinasjon av begge

I dette tilfellet ser vi på systemer som har 2-3 gir foran og 8-10 drev bak. Disse er av litt enklere byggkvalitet som også har en høyere vekt. Disse er isteden bygget av mer robuste materialer som stål i stedet for aluminium o.l. Disse tåler ofte mer juling, men fungerer ikke like smidig.

9-delt (1 x 9)
GirskifterserieShimano Altus
Framgirserie 

Framgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvsagt fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreves mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner forskjellige merker eller landeveissykkel vs. terrengsykkel, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveissykkelSRAM terrengsykkelSRAM landeveissykkelShimano navgir
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX Red E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace X0 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 X1 Red Nexus 8
XT Ultegra GX Force 22 Nexus 7
SLX 105 NX Force Nexus 3
Deore Tiagra X9 Rival 22  
Alivio Sora X7 Rival  
Acera Claris X5 Apex  
Altus
Tourney
Uten gir
Bakgirserie 

Bakgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvfølgelig fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreve mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner ulike merker eller landeveissykling vs. terrengsykling, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveiSRAM terrengsykkelSRAM landeveiShimano navgir
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Altus
Motor
Motorplassering 

Motorplassering

Hvor en motor er plassert bestemmer hvor mye støtte du får, og hvor jevn kraftoverføringen oppleves. En motor plassert på for- eller bakhjulet gir generelt en følelse av at sykkelen skyver på (bakhjul) eller trekker (forhjul), mens en sentrert motor generelt gir inntrykk av at det er du selv som trår (og at du har blitt mye sterkere).

En motor plassert i kranksettet gir altså en rekke fordeler, men er noe dyrere å bygge, noe som gjør at sykkelens pris blir høyere med en krankmontert motor sammenlignet med en bak- eller framhjulsmotor. En hjulmontert motor er altså billigere, og for deg som sykler kortere distanser eller bruker sykkelen relativt lite fungerer dette utmerket for deg - mens en krankmontert motor er å foretrekke hvis du har tenkt å sykle/pendle oftere og lengre.

Mer om krankmontert motor

Motoren er plassert i kranksettet, dvs. midten på sykkelen. Derfor kalles dette også ofte for midtmontert motor eller sentermontert motor. Den gir blant annet følgende fordeler:

  • Jevnere gange, siden en midtmotor har flere sensorer enn motorer som er plassert på hjulene
  • Lettere å bruke uten elektrisk drift, siden det ikke finnes noen motstand i hjulene
  • Bedre vektfordeling i sykkelen noe som gjør syklingen enklere og morsommere
  • Gir økt pedalstyrke, siden elektrisk kraft kommer fra samme sted som pedalstyrken
Kranksett
Motoreffekt 

Motoreffekt

Maksimal tillatt motorstyrke i Sverige er for øyeblikket 250 W. Hvis det er oppgitt en høyere effekt enn 250 W i spesifikasjonene, er det bare en midlertidig verdi ved oppstart eller akselerasjon som synker til 250 W etter noen få sekunder.
250 W
MotorlydnivåLav
Dreiemoment 

Dreiemoment

Motorens dreiemoment måles i Newtonmeter (Nm) og er et mål på en krafts evne til å vri et objekt rundt en bestemt akse. Forenklet kan man si at jo høyere dreiemoment, desto bedre.
40 Nm
SensorerFart, Kadens, Dreiemoment
Maksimal assistansehastighet 

Maksimal assistansehastighet

Maksimal tillatt assistansehastighet i Sverige er for øyeblikket 25 km/t. Når du når over 25 km/t, slutter motoren å drive, og du må rett og slett tråkke på egen hånd.
25 km/h
Elektrisk systemTrek
Batteri
Batteri250 Wh
BatteriplasseringInnvendig
Avtagbart batteriJa
Batterikapasitet (Wh)250
Batterilader2 A, 42 V ut, 100 - 240 V AC inn
Kan lades på sykkelenJa
Visning
DisplayplasseringSenter
Sykkelutstyr
BelysningHerrmans MR4, 120 lumen LED // Spanninga Solo//
StøttePletscher Comp 18
Håndtak/StyretapeBontrager XR Endurance Comp, Lock-on
SeteBontrager Sport
KUNDENES MENINGER
Også tagget i

LIKNENDE PRODUKTER

-25%
Birk Elsykkel E-One LTD Dark Blue
39 900 kr
29 925 kr
Innsparing
  • L
  • M
  • XL
-10%
Birk Elsykkel E-SUV Metallic Khaki
39 900 kr
35 910 kr
Innsparing
  • L
  • M
  • S
-25%
Birk Elsykkel E-SUV Performance ST Dark Grey
52 900 kr
39 675 kr
Innsparing
  • L
  • M
  • S

Din handlevogn(0 artikler)

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen

Favoritter(0 artikler)

Du har ingen favoritter
MENY