• RASK FRAKT-LEVERING
  • BETAL ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGE SPØRSMÅL OG SVAR
0
Ønskeliste
0
Handlekurv

TREK Trek Fullt dempet Mtb Mtb Top Fuel 8 Mercury

Trek Fullt dempet Mtb Mtb Top Fuel 8 Mercury
Beskrivelse

Sylskarp heldempet XC-sykkel med en terrengsykkels litt dristigere holdning

Heldempede Trek Top Fuel 8 kombinerer hastigheten til en XC-sykkel med en terrengsykkels dristige holdning. En høykvalitets sykkel med en imponerende robust aluminiumsramme som byr på seriøst morsom sykling. En kvikk MTB som takler det meste, den er virkelig effektiv men samtidig fullt kapabel til å håndtere skikkelig tøffe utfordringer. Kort sagt kan den beskrives som en smidig og velbalansert XC-sykkel laget for høye hastigheter, men den oppleves like kapabel og tilgivende som en mer tradisjonell heldempet stisykkel. En optimal sykkel for deg som vil tøye grensene og vil kunne tøye grensene på alt fra flytende stisykling til betydelig mer røffe underlag. En perfekt sykkel for deg som vil ha en sykkel som er rask både på flatt og kupert underlag, men som har nok vandring til at du kan leve litt røffere ute på stiene. Den er rask, smidig og byr på seriøst morsom sykling både på letttråkkede stier og i krevende utforkjøringer. En kompetent sykkel med solid spesifikasjon, og dessuten til en pris som sørger for at du ikke trenger å pantsette svigermors gamle sommerhus.

Nøkkelen til suksess

  • Sterk aluminiumsramme med en helt nyutviklet geometri for oss som elsker å tøye grensene
  • Bygget med en lengre og lavere geometri med både demping og spesifikasjon som en stisykkel
  • Kortvandret sykkel med imponerende demperkonfigurasjon som er både effektiv og alltid klar til å gi gass
  • Justeringsmulighetene i dempingen omfatter både effektivitet og litt røffere kjøring
  • Slagkraftig 1x-drivverk fra Shimano (XT/Deore) med kun én girspak å holde styr på
  • Hydrauliske skivebremser med 4 stempler fra SRAM (DB 8) som sørger for at du alltid har kraftig bremseeffekt
  • Takket være Mino Link går det raskt og enkelt å gjøre små justeringer av geometrien (selv under sykling)
  • Dropper post fra TranzX som sørger for at du kan senke setet mens du er i fart og holde det unna når du kjører utforkjøringer
  • Avtakbar Knock Block 2.0 med større styrevinkel for å beskytte kabler uten å ofre svingradius

Høykvalitets ramme med imponerende pivot-lenker og moderne geometri

Rammen består av en avansert aluminiumsramme (Alpha Platinum) med imponerende vridningsstivhet og imponerende pivot-lenker i magnesium. Smarte Mino Link sørger for at du kan justere rammens geometri uten negativ innvirkning på dempingen. Du kan finjustere styrehuets vinkel med 1/2 ° og krankhusets høyde med opptil 10 mm, og du justerer det enkelt via en mutter. Med en vandring på 120 mm bak kombinert med progressiv stigeometri er dette en rask, responsiv sykkel som gir tillit når stiene blir utfordrende.

Denne rammen er bygget med en lengre og lavere geometri enn sin forgjenger, hvor både demping og spesifikasjoner ligner på de på en stisykkel. Takket være minst 10 mm økt reach per størrelse sammenlignet med tidligere Top Fuel gir den økt tillit og med 66-graders vinkel på styrehuet, 1,5 grader slakkere enn forgjengeren, gir den økt stabilitet i høy hastighet og i nedoverbakker. Og modellens brattere seterør betyr at du holder vekten på forhjulet når du legger full kraft på pedalene.

Rammen er fullpakket med funksjoner som gjør deg til en bedre syklist, hva med et konisk styrehode som gir deg presis styring og en mer solid følelse foran, mens den interne kabelføringen (for både gir, bremser og den heve/senkbare setepinnen) beskytter alle kabler og gir riktig utseende. En smart funksjon er Knock Block 2.0 styrelager som hindrer styret fra å snu seg rundt hvis du krasjer, noe som igjen beskytter kablene fra å rives løs og styringselementer fra å slå i rammens overrør.

Imponerende demperkonfigurasjon som gir masse kontroll

Foran sitter en skarp luftgaffel fra RockShox (Pike) med en vandring på 130 mm og bak finner du en demper fra RockShox (Deluxe Ultimate RCT) med en vandring på 120 mm. Dempere kan optimaliseres etter din vekt og kjørestil og er også utstyrt med lockout, noe som innebærer at du kan sperre demperne. Denne sperringen av demperne gir deg økt tråkkeffektivitet, noe som er perfekt når det er tid for å spurte eller klatre effektivt. Legg til en praktisk justerbar setepinne som sørger for at du raskt kan senke/heve setet i fart og som du også styrer via et brukervennlig kontroll. Med Treks unike Active Braking Pivot har konstruktørene klart å styre hvordan dempingen skal reagere på kreftene som skapes ved akselerasjon og nedbremsing, helt uavhengig av hverandre. I praksis kan du fullt ut nytte demperen selv ved nedbremsing, og du får dermed større kontroll når du trenger det som mest.

Slagkraftig 1x-drivverk og skivebremser tilpasset høyere hastigheter

Det slagkraftige 1x-drivverket er hentet fra Shimano (XT) og består av en driftssikker enkeltklinge samt en 12-delt kassett (30Tx10-51T), som til sammen gir et utvalg av gir som sørger for at du kan holde en høy hastighet i alle typer terreng og stigninger. Drivverkets funksjon er i prinsippet helt fri for krøll, og siden det bare inkluderer én girspak er den også enklere å holde styr på. Nedbremsingen håndteres av et par høykvalitets hydrauliske skivebremser med 4 stempler fra SRAM (DB 8) som sørger for at du har kraftig bremseeffekt uansett om det er gjørmete, regnfullt eller slaskete i løypene.

Robust 29-tommer med kvalitetsgummi som takler krevende terreng

Det robuste hjulsettet fra Bontrager (Line Comp 30) består av lette aluminiumsfelger og kvalitetsgummi fra Bontrager (XR4 Team Issue TLR) med 2,4" bredde som er klar for kamp og som briljerer på alt fra grusveier til løs gjørme. Disse dekkene har en imponerende lav rullemotstand, god punkteringsbeskyttelse og leverer den perfekte kombinasjonen av grep, hastighet og stabilitet, noe som i praksis innebærer at du kan kjøre raskere i krevende terreng.

PÅ DETALJNIVÅ
Artikkelnummer0103769-F975
EAN-kode-
VaremerkeTREK
FargeMercury
Knutenummer0103769
Spesifikasjon
PersonaliseringTerrengsykling
ProduktserieTrek Top Fuel
ModellserieTrek Top Fuel
KjønnUnisex, Dame, Herre
Damspesifikk 

Damspesifikk

Ettersom kvinner og menn ofte har forskjellig anatomi, bygger mange produsenter sykler som er tilpasset dette. Vanligvis er det bare små forskjeller som skiller dem. Blant annet pleier det å være bredere seter, smalere styre og kortere veivarmene. I noen tilfeller lages det også damespesifikke modeller i mindre størrelser og med en skrånende overrør. Noen ganger også i andre farger.
Nei
Årsmodell2023
Vekt (ifølge produsenten)M - 14,85 kg
Produsentens nettstedwww.trekbikes.com/se/sv_SE/p/36789
Elektrisk sykkelNei
Din høyde 

Din høyde

Anbefalt lengde ifølge leverandøren
-
Passer Høyde (cm)-
Produsentens artikkelnummer-
Produsentens fargeMercury
Rammesett
Rammestørrelse-
RammeAlpha Platinum Aluminum, inbyggd förvaring, koniskt styrhuvud, Knock Block 2.0, invändig och styrd vajerdragning, diagonalrörsskydd, pivotlänkage i magnesium, Mino Link, ABP, Boost148, 120 mm slaglängd
Rammemateriale 

Rammemateriale

Karbonfiber koster litt mer enn en aluminiumsramme, men den har en rekke fordeler sammenlignet med andre materialer når det gjelder rene kjøreegenskaper. Den er sterkere, lettere, stivere og mer behagelig å sykle på, siden det er et mer levende materiale enn aluminium. Karbonfiber er imidlertid litt mer følsomt for montering av tilbehør som du klemmer rundt rammen, som for eksempel låser eller barneseter. Dette fører til at karbonfiber best egner seg for sportsykler som racersykler og terrengsykler.

Aluminium er et prisgunstig og lett materiale, som passer for alle typer sykler. Det er enkelt å oppnå en virkelig lav vekt samtidig som man beholder styrke og gode kjøreegenskaper, og materialet er heller ikke følsomt for hva du monterer for tilbehør på det. Bare å tut og kjøre og montere på akkurat hva du vil på din sykkel!

Stål er et materiale som kan produseres i mange ulike kvalitetsnivåer. Stål kan bygges veldig billig, og finnes derfor på de enklere syklene i vårt sortiment. Men det kan også være et utrolig ettergivende, holdbart og behagelig materiale når man bruker virkelig fint stål. Det virkelig fine stålet finner man i mange sykler som er beregnet litt mer for langdistansesykling, for eksempel våre fine touring-sykler fra Surly, og Skeppshult-sykler som er bygget i svensk kvalitetsstål (som bidrar til veldig fine komfortegenskaper på de fleste underlag).

Aluminium
ForhjulsgaffelRockShox Pike, DebonAir-luftfjädring, Rush RC-dämpare, koniskt styrrör, 44 mm offset, Boost110, 15 mm Maxle Stealth, 130 mm slaglängd
Forhjulsgaffeltype 

Forhjulsgaffeltype

En dempet framgaffel er i dag standard på terrengsykler, rett og slett for å takle terrenget sykkelen brukes i. Det finnes også mange hybridcykler med dempet framgaffel, for å gi deg litt mer komfort på grusveier og eventuelle skogstier. Hvis du skal sykle i skog eller på enklere stier, eller mye på grusvei, så er en dempet framgaffel et godt valg!

Stive framgaffler finnes på standard, racersykler og hybridcykler, og passer best for sykler som for det meste skal være på asfalt. Du får en lettere sykkel, en sykkel som føles kvikkere og en sykkel som oppleves å svare bedre på dine bevegelser. Noen nisjede sykler som fatbikes og touringcykler har også stive framgaffler, men da kompenseres det ofte med veldig brede og solide dekk for å gi litt av komfortfølelsen tilbake. Hvis du skal sykle hovedsakelig på asfalt, og kanskje noen snillere grusvei, så er en stiv framgaffel helt riktig for deg!

Dempet
Forstilling, type fjæringLuftfjær
Slaglengde foran 

Slaglengde foran

Det å forstå slaglengde på en terrengsykkel kan virke som en skikkelig jungel. En enkel måte å forklare det på, er at jo lengre slaglengde sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm slaglengde er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk terreng.

En sykkel med 120 mm slaglengde er kanskje det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant kvist og stein. Disse syklene passer for alle mosjonister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm slaglengde eller mer er perfekt for deg som liker å gi deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i en sykkelpark og sykle nedover bakker så fort du bare kan.

Mange hybrid-sykler har også støtdemping foran, rundt 60-80 mm slaglengde for å øke komforten. Dette bør ikke ses på som noe som gjør at sykkelen kan brukes som en terrengsykkel, men er hovedsakelig for å øke komforten på grusveier og flate stier eller spor.

130 mm
Låsbar framgaffel? 

Låsbar framgaffel?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (eventuelt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive) mens andre har valgt å for eksempel bremse kompresjonsdempingen.

Med justering på forgaffelen
BakdemperRockShox Deluxe Ultimate RCT, 185 x 50 mm
Bakgaffeltype 

Bakgaffeltype

En terrengsykkel kan deles opp på veldig mange forskjellige måter. Blant annet kan man dele disse inn i såkalte “fullt dempet” og “hardtails”. Dette betyr altså hvor mange typer av dempere som er montert på sykkelen.

Stiv

En hardtail har kun en dempet gaffel foran og en stiv gaffel bak. Fordelen med å kjøre med en stiv bakgaffel er at det ikke går tapt noen kraft på grunn av bakdemperen. I tillegg får du en lavere vekt over hele sykkelen.

Demper

En fullt dempet har i tillegg til en dempet forgaffel også en dempet bakgaffel. Disse syklene har et lenkesystem som sammen med bakdemperen gir en mer komfortabel kjøring, men også en mer stabil og i de fleste tilfeller raskere sykling. På samme måte som forgaffelen demper for å beholde grep og gi økt komfort, så gjør bakdemperen nøyaktig det samme for baksiden.

Dempet
Låsbar bakdemper? 

Låsbar bakdemper?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (alternativt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive), mens andre har valgt for eksempel å bremse opp kompresjonsdempingen.

Med justeringskontroll på bakre støtdemperen
Bakdempervandring 

Bakdempervandring

Det her med vandring på en mountainbike kan føles som en ekte jungel. En enkel måte å forklare det på er at jo lengre vandring sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm vandring er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk krevende terreng.

En sykkel med 120 mm vandring kan kanskje være det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant røtter og steiner. Disse syklene passer for alle motionister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm vandring eller mer er perfekt for deg som liker å ta deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i bikeparken og sykle nedover bakkene så fort du bare kan.

120 mm
Hjulstørrelse 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er akkurat det det høres ut som - størrelsen på hjulene. Den måles vanligvis i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Norge er tommer det mest vanlige målet, og derfor har vi valgt å bruke det. Hjulstørrelsens betydning varierer avhengig av sykkeltype.

Barne sykler

Barne sykler betegnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på sykkelen, noe som skiller seg fra voksne sykler der rammen er det som bestemmer størrelsen på sykkelen. Det betyr ikke at alle sykler med 24"-hjul er like store, og derfor har vi valgt å, i stedet for å ha en størrelsestabell, angi nøyaktige lengdeanbefalinger for hver enkelt sykkel.

Når man kjøper barne sykkel vil man selvfølgelig at barnet skal kunne vokse med sykkelen. Tenk dog på at en altfor stor sykkel generelt blir for lang, og dermed gir en liggende sittestilling som igjen reduserer barnets oversikt. Velg derfor aldri en sykkel der barnet er mer enn 5 centimeter lavere enn vår angitte lengdeanbefaling.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen finnes det tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var lenge den eneste størrelsen som ble brukt for mountainbikes, men brukes i dag stort sett bare for junior sykler og enklere mountainbikes som er tenkt for transport og lettere mosjon. Ønsker du å trene eller til og med konkurrere med din sykkel, er det 29" eller 27,5" som gjelder. Forenklet kan man si at 29" gir en mer stabil opplevelse, beholder farten bedre og lettere tar deg over små hindringer enn 27,5", mens en 27,5" gir deg en sykkel som oppleves kvikkere i svinger samt litt raskere i akselerasjonen. Mange fulldempede mountainbikes med 27,5" har dessuten lengre vandring, og er tilpasset for mer teknisk og utfordrende terreng.

Racersykler, standardsykler, hybridsykler og andre sykler

For i prinsippet alle sykler unntatt mountainbikes og barne sykler gjelder 28"-hjul som er en godt balansert størrelse som gir både gode forutsetninger for å rulle lett, være komfortabel å sitte på og enkel å manøvrere.

29"
Hjul
HjulBontrager Line Comp 30, TLR Tubeless Ready, 28-håls, Presta-ventilBontrager aluminium, kapslat lager, 6-bults, Rapid Drive 108, Shimano MicroSpline-frihjul, Boost148, 12 mm genomgående axel
BaknavBontrager aluminium, kapslat lager, 6-bults, Rapid Drive 108, Shimano MicroSpline-frihjul, Boost148, 12 mm genomgående axel
FordekkBontrager XR4 Team Issue, TLR, Inner Strength-däcksida, aramidkant, 120 tpi, 29 x 2,40"
BakdekkBontrager XR4 Team Issue, TLR, Inner Strength-däcksida, aramidkant, 120 tpi, 29 x 2,40"
Dekkdimensjon62-622
FelgerBontrager Line Comp 30, TLR Tubeless Ready, 28-håls, Presta-ventil
Drivverk
GirspakerShimano XT M8100, 12-delad
BakgirShimano XT M8100, lång arm
KranklagerShimano BB-MT501 BSA
Kranksett-
KjedeShimano SLX M7100, 12-växlat
KassettShimano SLX M7100, 10 - 51, 12-delad
Komponenter
ForbremseSRAM DB 8 4-piston hydraulic disc
Bremseskive foranSRAM CenterLine, 6-bults, avrundad kant, 180 mm
BakbremseSRAM DB 8 4-piston hydraulic disc
Bremseplate bakSRAM CenterLine, 6-bults, avrundad kant, 180 mm
Styre-
StyrestemBontrager Elite, 35 mm, 0 grader, 45 mm längd
Setepinne-
Bremsetype 

Bremsetype

Felgbremser

De klassiske bremsene for alle typer av sykler som gradvis blir faset ut av skivebremser. Disse styres via hendler fra styret og klemmer til med bremseklosser rundt felgbanen for å stoppe sykkelen. Felgbremser finnes i forskjellige typer for å passe ulike typer sykler og kommer som blant annet V-bremser, cantileverbremser og U-bremser. Fordelen med disse er at de er svært lette å vedlikeholde og har en lav vekt.

Rullebremser

Disse fungerer lik trommelbremser som finnes på blant annet mopeder. Her trykkes bremseklosser ut mot metall inne i en sylinder i midten på hjulet. Disse krever minst vedlikehold og er utrolig driftssikre. Ulempen med disse er at de ikke har like kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fotbremse

Standarden som finnes på de fleste klassiske dame- og herresykler. Denne bremsen krever svært lite vedlikehold, men er begrenset hvis du ønsker flere gir. Disse tilhører nemlig spesifikke typer av nav (hjul) som har innkapslede gir, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er at det kreves mer kraft for å bremse ordentlig sammenlignet med andre, samt at du må ha føttene i spesifikke posisjoner for å kunne utøve den ønskede kraften.

Skivebremser

De moderne bremsene på blant annet terrengsykler, hybrid-sykler og en rekke el-sykler. Disse er basert på en bremsekaliper som klemmer til rundt en metallskive ved hjulets nav (midten av hjulet). Dette er svært likt systemene som finnes på både biler og motorsykler og anses som det absolutt beste i dagens marked. Disse er de kraftigste bremsene, krever relativt lite vedlikehold og er svært driftssikre og finnes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olje).

Hydraulisk skivebrems
Antall gir 

Antall gir

Hvor mange gir trenger jeg?

Dette avhenger helt av hvordan du sykler og hva du ønsker å få ut av sykkelen. For å finne ut av dette, må du vite hvordan du kommer til å sykle og om du ønsker å prioritere lavt vedlikehold eller høy ytelse.

Lavt vedlikehold

I dette tilfellet bør du velge et girsystem med navgir. Disse finnes i varianter med 2-11 gir fra blant annet Shimano og deres Nexus-serie som har 3, 7 og 8 gir. Det finnes også Shimano Alfine som er en finere modell som har mindre motstand i mekanikken og finnes med 8 og 11 gir.

Høy ytelse

I dette tilfelle henger antall gir bak sammen med kvalitet. Produsentene konkurrerer om å lage de beste girene med flest antall drev på kassetten. Dette betyr da at de fineste komponentene også er de som har flest antall gir bak. Foran er det enten ett eller to drev som gjelder for de finere delene.

En kombinasjon av begge

I dette tilfellet ser vi på systemer som har 2-3 gir foran og 8-10 drev bak. Disse er av litt enklere byggkvalitet som også har en høyere vekt. Disse er isteden bygget av mer robuste materialer som stål i stedet for aluminium o.l. Disse tåler ofte mer juling, men fungerer ikke like smidig.

12-delt (1 x 12)
GirskifterserieShimano XT
Framgirserie 

Framgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvsagt fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreves mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner forskjellige merker eller landeveissykkel vs. terrengsykkel, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveissykkelSRAM terrengsykkelSRAM landeveissykkelShimano navgir
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX Red E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace X0 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 X1 Red Nexus 8
XT Ultegra GX Force 22 Nexus 7
SLX 105 NX Force Nexus 3
Deore Tiagra X9 Rival 22  
Alivio Sora X7 Rival  
Acera Claris X5 Apex  
Altus
Tourney
Uten gir
Bakgirserie 

Bakgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvfølgelig fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreve mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner ulike merker eller landeveissykling vs. terrengsykling, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveiSRAM terrengsykkelSRAM landeveiShimano navgir
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano XT
Sykkelutstyr
Håndtak/StyretapeBontrager XR Trail Comp, nylon, Lock-on
SeteBontrager Arvada, stålrails, 138 mm bredd
KUNDENES MENINGER
Også tagget i

ANDRE PRODUKTER I SERIEN Trek Top Fuel

Trek Top Fuel 5 Lithium Grey
29 399 kr
fra 21 011 kr
Innsparing
Finnes i flere varianter
Trek MTB Top Fuel 7 Matte Dnister Black
35 299 kr
fra 25 193 kr
Innsparing
Finnes i flere varianter
Trek MTB Top Fuel 9.8 Gx Axs
76 399 kr
fra 50 990 kr
Innsparing
  • L
  • M
  • M-L
  • S
  • XL
Trek MTB Top Fuel 8 GX AXS T-Type Svart
53 499 kr
Finnes i flere varianter

Din handlevogn(0 artikler)

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen

Favoritter(0 artikler)

Du har ingen favoritter
MENY